دوربین بدون آینه کانن

دوربین بدون آینه چگونه کار می‌کند؟

دوربین بدون آینه با حذف آینه و قرار دادن مستقیم حسگر در پشت لنز وزن و ابعاد کمتری دارد. همین موضوع باعث شده است تا مستندسازان و عکاسان منظره و رویدادهای ورزشی بیشتر به استفاده از آن‌ها رو بیاورند. این دوربین‌های عکاسی با حسگرهای مختلف در بازار در دسترس هستند و می‌توان لنزهای مختلف را روی آن‌ها نصب کرد. اگر به تازگی وارد دنیای عکاسی حرفه‌ای شده‌اید می‌توانید با خرید این دوربین تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. ما در فروشگاه فلاشیران انواع دوربین بدون آینه کانن را برای فروش عرضه می‌کنیم.

دوربین بدون آینه چگونه کار می‌کند؟

تفاوت دوربین‌های بدون آینه و با آینه (SLR)

به طور کلی دوربین‌های بدون آینه و SLR دو تفاوت اصلی دارند؛ وجود یا عدم وجود آینه و چگونگی عملکرد منظره‌یاب. در دوربین‌های بدون آینه نور با عبور از لنز و ورود به داخل دوربین توسط سنسور به تصویر مورد نظر تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر عکاس پس از تماشای سوژه در منظره‌یاب الکترونیکی عکس آن را ثبت می‌کند. اما در دوربین‌های SLR نور عبوری از لنز پس از ورود به بدنه دوربین توسط یک آینه بازتاب داده می‌شود و می‌توان آن را توسط منظره‌یاب اپتیکال تماشا کرد.

عکاس‌های حرفه‌ای از منظره‌یاب برای بررسی کادر و موقعیت سوژه استفاده می‌کنند. در منظره‌یاب الکترونیکی نور ورودی پس از تابش به سنسور دوربین و پردازش به عکاس نشان داده می‌شود. این کار به کمک می‌کند تا پیش از ثبت عکس به راحتی روشنایی و تنظیمات مختلف تصویر را انجام دهید. اما در منظره‌یاب‌ اپتیکال تصویر پس از بازتاب به صورت مستقیم در بالای دوربین قابل مشاهده است. در این حالت شما وضعیت سوژه در دنیای واقعی را بدون تغییر مشاهده می‌کنید.

دیگر تفاوت‎‌های این دوربین‌ها عبارتند از:

  • ابعاد دوربین: دوربین‌های mirrorless به دلیل حذف آینه و منظره‌یاب اپتیکال کوچک‌تر و سبک‌تر هستند
  • فوکوس خودکار: دوربین‌های بدون آینه، فوکوس خودکار سریع‌تر و دقیق‌تری دارند. علت این موضوع قرار گرفتن سیستم فوکوس بر روی سنسور دوربین است
  • تنوع لنزها: با خرید دوربین SLR به طیف وسیعی از لنزها دسترسی خواهید داشت، اما لنزهای موجود برای دوربین‌های بدون آینه محدود هستند
  • عمر باتری: به دلیل استفاده از منظره‌یاب الکترونیکی در دوربین‌های بدون آینه مصرف باتری آن‌ها بیشتر است

تفاوت دوربین‌های بدون آینه و با آینه (SLR)

بهترین دوربین‌های بدون آینه کانن

شرکت کانن انواع دوربین‌های بدون آینه را با دو کد EOS R و EOS M عرضه می‌کند. این مدل‌ها برای هرکس با هر سطح از توانایی عکاسی مناسب هستند. از ویژگی‌های این دوربین‌های کانن می‌توان به امکان نصب لنزهای کامپکت با دیافراگم بزرگ f/1.0، کیفیت تصویر بالا و بزرگنمایی زیاد اشاره کرد.

فوکوس سریع دوربین‌های بدون آینه کانن به لطف هوش مصنوعی حاصل شده است. این سیستم با شناسایی سریع‌تر سوژه و قابلیت تشخیص چشم‌، چهره، سر و بدن عکاسی را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید بدون نگرانی در محیط‌های تاریک بهترین عکس‌های ممکن را ثبت کنید. سیستم لرزش‌گیر کانن در دوربین‌های بدون آینه به شما امکان ثبت تصاویر حیرت‌انگیز با جزئیات بسیار زیاد را می‌دهد. در ادامه با برخی از بهترین مدل‌های بدون آینه کانن آشنا می‌شویم.

کانن EOS M50 Mark II EF-M with 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM

یکی از بهترین دوربین‌های بدون آینه بازار، کانن M50 Mark II نام دارد. این دوربین قابلیت‌های بسیاری دارد و با داشتن باتری قوی، نمایشگر لمسی و متحرک، فوکوس خودکار و طراحی بی‌نظیر شما را حیرت‌زده می‌کند. بدنه این دوربین بسیار کوچک و ارگونومیک است و به راحتی می‌توانید با دکمه‌های آن کار کرد.

دوربین EOS M50 Mark II با داشتن حسگر 24 مگاپیکسل و حساسیت ISO بالا در محیط‌های مختلف بهترین تصاویر را ثبت می‌کند. نکته مثبت دیگر توانایی فوکوس بی‌نظیر است که عکاسی پرتره و تصویربرداری در جشن‌ها را لذت‌بخش می‌کند. قدرت بالای پردازنده EOS M50 Mark II موجب عملکرد بهتر نمایشگر و سرعت بالاتر تنظیمات دوربین می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید از فیلم‌برداری 4K با نورسنجی اتوماتیک لذت ببرید. این دوربین بی‌نظیر همراه با لنز 18-150mm در فروشگاه فلاشیران عرضه می‌شود.

کانن EOS R6 Mark II

کانن EOS R8

کانن EOS R8 یکی از بهترین مدل‌های بدون آینه بازار است. ابعاد کوچک و وزن سبک این دوربین آن را برای عکاسی در فضای باز مناسب می‌کند. سنسور خارق‌العاده و 45 مگاپیکسلی کانن R8 به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر باکیفیت و بی‌نظیر را در محیط‌های مختلف ثبت کنید.

در کنار این موارد باید به کیفیت فوق‌العاده فیلم‌برداری با وضوح 8K اشاره کنیم که به لطف سخت‌افزار و سنسور قدرتمند دوربین میسر شده است. این دوربین امکان عکاسی پرسرعت و 20fps را دارد که هنگام عکاسی ورزشی یا تصویربرداری از سوژه‌های متحرک مفید خواهد بود. نمایشگر دوربین EOS R8 با ابعاد 3.2 اینچ و کیفیت 2.1 میلیون پیکسل نیاز شما به منظره‌یاب را کاهش می‌دهد. همچنین می‌توانید برخی ویرایش‌ها را در دوربین و با همین نمایشگر انجام دهید. در حال حاضر امکان خرید EOS R8 در فروشگاه فلاشیران وجود دارد.

کانن EOS R6 Mark II

اگر حرفه‌ای عکاسی می‌کنید و به یک دوربین فوق‌العاده نیاز دارید باید به سراغ EOS R6 Mark II بروید. این محصول با داشتن سنسور CMOS، فوکوس خودکار و سخت‌افزار قدرتمند سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد. دوربین مذکور نرخ فریم 40fps دارد که یک رقم بسیار چشمگیر و بی‌نظیر به شمار می‌رود. طراحی دکمه‌ها و تنظیمات دوربین بسیار عالی و ارگونومیک است و به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. دوربین کانن R6 Mark II امکان فوکوس خودکار و بسیار سریع دارد و در محیط‌های کم‌نور تصاویر بسیار واضح و دقیق را ثبت می‌کند. شما می‌توانید این مدل کانن را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از فروشگاه فلاشیران تهیه کنید.

کانن EOS RP with RF 24-105mm Lens

 دوربین بدون آینه کانن EOS RP یک محصول بسیار باکیفیت و بی‌نظیر است. این دوربین فول فریم با سنسور 26.2 مگاپیکسلی امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت 24fps را دارد. همچنین وزن پایین و ابعاد کوچک دوربین کانن RP در کنار ارگونومی بی‌نظیر باعث می‌شود هنگام عکاسی در فضای باز به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. وجود نمایشگر باکیفیت و سه‌ اینچی با قابلیت چرخش به شما این امکان را می‌دهد تا از هر زاویه‌ای بهترین تصویر را ثبت کنید. سرعت فوکوس این دوربین بسیار بالا است و به دلیل داشتن سنسور قدرتمند و نداشتن آینه، عملکرد بی‌نظیری در محیط‌های کم‌نور دارد.

فلاشیران؛ بهترین مرجع برای خرید دوربین بدون آینه کانن

فلاشیران؛ بهترین مرجع برای خرید دوربین بدون آینه کانن

اگر به دنبال خرید دوربین عکاسی و سایر تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری هستید ما در فروشگاه فلاشیران این محصولات را به شما عرضه می‌کنیم. فلاشیران از قدیمی‌ترین عرضه‌کنندگان تجهیزات عکاسی و آتلیه در کشور است. شما می‌توانید از طریق همین صفحه از فروشگاه ما بهترین دوربین‌های بدون آینه کانن را با هم مقایسه کرده و محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر ...
فیلـتر

در حال نمایش 2 نتیجه